wtorek, 3 marca 2009

winda terenowa w Brukseli

Mój brat sfotografował w Brukseli ciekawe rozwiązanie windy terenowej. Zamieszczam jego opis i dwa zdięcia. Dla jasności wykonałem schematyczy rysunek:

Masz tam taka niesamowita kładkę "donikąd", a tak naprawde, to majac za plecami Palace de Justice (...) jest spora skarpa i wchodzisz na taka kładkę, bo na koncu tego rusztowania jest winda 20m w dol - może Ci się przydac do Twojej skarpy - bardzo fajny jest z niej widok na miasto, tylko za szbko zjezdza).

2 komentarze:

  1. czesc! trafilam na Twoj blog przypadkowo. tak sie sklada, ze ja rowniez zajmuje sie tamtyka Skarpy (praca mgr). chetnie skonsultuje sie z Toba w tej sprawie - mysle ze moglbys mi troche pomoc - tym bardziej ze przedstawiasz inna dziedzine zadwodowa niz ja. oczywiscie o ile znalazlbys 5min zeby odebrac kilka maili :). jesli mozesz to napisz na marta_many@poczta.fm bede wdzieczna za kilka wskazowek. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam panie Arturze,

    czy brał pan udział w konkursie "Przestrzenie PW"? Jeżeli tak, to b. proszę o kontakt tel. do Biura Promocji PW: 234 51 11
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń