środa, 2 września 2009

list od czytelnika - zdjęcia


Skarpa Warszawska (fot. Ula Setlak)

Ula przysłała trzy wykonane przez siebie zdjęcia. Wszystkie przedstawiają Park Rydza-Śmigłego. Takiej Skarpy, jak rozumiem, Ula by chciała: zielonej, trochę dzikiej, romantycznej, spacerowej, wyciszonej. Mi też marzy się taka rozmarzona Skarpa Warszawska.


Skarpa Warszawska (fot. Ula Setlak)


Skarpa Warszawska (fot. Ula Setlak)

Cieszy mnie bardzo, że już drugi wpis na tym blogu zawiera materiały nie przygotowane przeze mnie. Autor ostatnio publikowanego listu wyrażał niezadowolenie, że z całej tej dyskusji mieszkańców, którą gazeta ogłaszała i obiecywała, nic nie wyszło. Skończyło się na paru listach, a to za mało. Skoro jednak Stołeczna swoich stron nie może poświęcać tematowi Skarpy w takiej ilości jak byśmy sobie tego życzyli, to zapraszam serdecznie do takiego właśnie wykorzystania mojego bloga. Po to powstał!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wrzucenie tych zdjęć :)
    Zrobiłam je we wrześniu 1996 roku, czyli pochodzą z zeszłego wieku...
    Skarpa była wtedy rzeczywiście romantyczna, bardzo wyciszona.
    Dziś nie musi już taka być, dziś niech będzie przede wszystkich przyjazna, miejska. Niech stanie się jedną z naszych wizytówek.
    Będę trzymać za to kciuki. Bardzo mocno.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń